torsdag 4 juni 2009

Ännu en Lo

D, som i drömmar...

En bild på mig som jag gillar vilket är ganska ovanligt :-) Bilden är några år gammal som ni säkert ser på det korta håret. Jag har använt ett papper som jag gillade enormt mycket men det var riktigt svårt att dekorera på något sätt eftersom jag inte ville förstöra varken fotot eller pappret. Tillslut blev det bara några brads och en bård med stämplade trollsländor. Det tog många timmar innan jag blev nöjd men nu gillar jag den i all sin enkelhet.

Närbild på trollsländan

Jag väntar och längtar fortfarande efter mina filt-nålar. Snart börjar jag nog på ett projekt med mina gamla nålar för jag längtar verkligen efter att starta en ny docka. Men det är ju kul att scrappa också men snart börjar mina dekorationer ta slut igen... Hm, köpa mer eller hålla i pengarna? det är frågan.

Annars så stickar jag mest, så mycket händerna och armarna orkar på min tröja. En och en halv ärm är det kvar nu...

Hoppas ni inte blir trötta på scrap-inlägg, jag lovar att det kommer lite garn och ull också men det är inte så kul att visa samma projekt om och om igen och tröjan tar ju lite tid. Hoppas ni har en fin dag i rusket. Kram/Veronica

4 kommentarer:

Mikaela sa...

Jag har ännu inte fastnat i scrap-träsket ;) Din Lo är ju hur snygg som helst! Jag förstår att du tycker om fotot... Här blåser det också nåt fruktansvärt, det bara knakar i husknutarna... Spännande i morgon när jag ska till Ikea i Haparanda, med husbil... Hoppas vinden har mojnat tills dess... Ha det bra!

PIa sa...

Verkligen fina LO:s, allihop. Favoriten är nog ändå den gröna klättringen, fotot och pappret är fantastiskt ihop.

IA Nyckelpiga sa...

Du gör sá mycket fint. Förlát om jag verkar dum men.. Vad betyder LO. (Antar att det inte har nágot att göra med Lands Organisation)

Anette sa...

Vad du är kreativ. Scrappa har jag aldrig testat nån gång faktiskt. Kanke kunde vara kul o testa nån gång för det är ju sååå fint. Ha en fin helg

kramar @nette