fredag 22 maj 2009

Stämplarna

Många har undrat var jag köpte mina stämplar och det gjorde jag på pappersbiten. Jag ville egentligen köpa fler men nu får jag verkligen lugna ner mig med shoppandet på ett tag. Jag har beställt scrap-papper från Panduro som jag verkligen kände att jag behövde om jag skulle kunna fortsätta scrappa. Varje LO har tagit flera dagar att göra nu för att jag knappt har några papper. Dessutom har jag beställt en nät-kurs i nålfiltning, jag känner att jag verkligen vill utveckla det. Men nu är det nog köpstopp som gäller ett tag, jag ska försöka i alla fall...

Idag är det regn här så jag får vänta med att fota mina senaste bidrag till alfabetsboken. Temat för dessa två Los har i alla fall varit trädgårdkalas och solskensblick... bilder kommer förhoppningsvis imorgon.

Kram /Veronica

1 kommentarer:

lolla sa...

hejsan
De är så söta stämplarna från Penny Black....
spännande att få se dina alster framöver.
Ha en fin dag lolla