måndag 4 maj 2009

Bebis-paket påväg... snart i alla fall

Nu är bebis-paketet snart påväg till lilla Agnes. Jag scrappade ett litet enkelt kort i helgen som kan få följa med mössan. Nu ska det bara paketeras sedan är det redo att skickas uppåt i landet.


Igår vid den här tiden kände vi oss ganska så klara och hemastadda i den nya lägenheten. Nu är köket och hallen rensat för tapetsering och målning så nu känns det helt plötsligt som att man står mitt uppe i flytten igen. På onsdag beräknas det vara klart. Tills dess, kaos....

Nu ska jag försöka hitta antekningsboken som jag skriver ner mitt mus-virkmönster i den är HELT borta. Hoppas den kommer fram annars får jag börja från början. Hoppas ni får en skön kväll. Kram/V

6 kommentarer:

od Andulky sa...

Så sött!!

lolla sa...

hejsan
vilken söt baby mössa den kommer nog att sitta riktigt fint på lilla Agnes....
ha det gott lolla

anna sa...

Helt underbar babymössa!

Anns Gröna sa...

Det babypaketet hade gjort vilken småbarnsförälder som helst lycklig!
Fint jobb du gjort - både kort och söt mössa!
Kram
Ann

oumberligating sa...

Hej Veronica! Verkligen tack för den långa och fina kommentaren inne hos mig för några timmar sedan. Det är sådant som gör det intressant och berikande att blogga, tycker inte heller att kommentaren var gnällig eller flummig, tvärtom. Det blir ju bäst om man skriver som man känner, ja man kanske ska ha lite mer eftertanke än vad jag har ibland när jag gör kommentarer.
Fast det som skapas efter stunden ingivelse brukar vara äkta, kanske ibland lite väl kanslosamt för våra breddgrader, men varför inte vara lite "syndlädsk" och låta lite "extra" det gör jag, går riktigt bra och många gånger så fungerar det också bättre, särskilt inom sjukvården där det ibland är alldeles för tyst och försynt. Nej, lite djäklaraanamma är vad som behövs ibland(ler), men man får ju inte skrämma människor, bara så där lagom så det blir lite fart!
Ja, nog om det, tankvärt är det du skriver i allfall och helt riktigt, med statestik kan man visa precis vad som helst, som när "Fan" läser Bibeln höll jag på att skriva.
Nu gör jag det i allfall för det blir ju helt fel i vår relation om jag "väljer andra ord" för att du nu studerar till Präst(ler)
Ha det så bra som det någonsin går!
Kram från Peter!

miaring sa...

Så gulligt paket. Tänk va´bebisen kommer att bli glad...eller kanske mest föräldrarna, ändå!
kram mia