fredag 30 januari 2009

Myskväll

Den här fredagen har vi haft en riktig myskväll tillsammans med två vänner. Hoppas ni också har en myskväll den här fredagen.

Fina blommande vårlökar, lite aromaterapi och gott te värmandes på min underbara tevärmare

Den här underbara ljuslyktan fick jag av min första babysångsgrupp, den är mig väldigt kär och fick förgylla kvällen

Efter middagen blev det spel

Vi började med "TP" och övergick sedan till spelet "Veckans värsta"

                          

Den här fina awarden fick jag från stickat och vrickat för några dagar sedan, tack så jättemycket för det. Eftersom jag redan har skickat vidare några stycken väljer jag att behålla den här för mig själv:-)

Innan jag återgår till virkandet av min pläd så vill jag bara passa på att tipsa er om den här fina tävlingen hos skaparstigen. Vem skulle inte vilja vinna en sån här fin tax? Grattis på blog-1års dagen också.

Tack för alla kommentarer angående reklamen. Det känns skönt att det inte är allt för störande. Kramar/V

4 kommentarer:

Mia sa...

Vad mysigt med en kväll med te och spel.

Trevlig helg!
Kram Mia

od Andulky sa...

Härlig kväll!
Trevlig helg!
/Anna

Jojo sa...

Vilken fin lykta du har!

Hoppas ni hade en fin kväll tillsammans.

Kram Jojo

Mikaela Stigsdotter-Larsson sa...

Vet ni?! Jag har fått känna på pläden! Den är underbar!

Tack för igår Veronica och David!