måndag 20 oktober 2008

Virknålar är beställda:-)

Jag glömde ju bort att köpa virknålar igår kväll. Jag beställde nu istället. Först skule jag beställa från handarbeta.se men deras sida vägrade att fungera som tur var för när jag istället gick till sticknet.se så hade de virknålar för 10 kronor styck. Det tycker i alla fall jag är riktigt billigt. Så nu längtar jag och väntar på paket igen.

Idag fick jag gå hem från jobbet eftersom jag fick så väldans ont i magen igen (för er som inte vet så är min mage elak nästan alltid och jag är därför halvtids sjukskiven).  Skönt att man har ett trevligt handarbetes projekt på gång hemma då så att man inte deppar ihop totalt. Så nu ska jag lyssna på harry potter bok nummer tre (som jag förrut har läst på engelska, lyssnat på på svenska och nu lyssnar på på engelska, jag älskar de böckerna)  medan jag monterar min tröja... oh vad spännande!

0 kommentarer: