onsdag 29 oktober 2008

Saknar min kamera

Hej, hej allihop!

Som ni märker blir det inte lika mycket bloggat nu när min kamera är på semester hos Bror. Det är liksom inte lika kul då. På lördag ska jag hämta tillbaka den och då utlovas många foton på vad jag har haft för mig. Idag har jag varit ledig från jobbet så det har blivit hela tre pumpor virkade. Nu har jag 5 stycken och jag börjar snart känna mig nöjd med min samling.

Ikväll har jag inte hadarbetat nåt. D och jag firade 4år tilsammans så vi såg på film, för en gångs skull utan att jag hade stickor eller virknål i händerna. Nu måste jag sova. Imorgon är det höstlovskul som gäller. Jag ska ha hand om en självporträttsmålningsstation. Barnen är så enormt duktiga konstnärer. Imåndags målade vi stora grupparbetes konstverk om skapelsen. jag målade en 1m lång giraff, det var kul:-)

Ha det fint

2 kommentarer:

Mikaela Stigsdotter-Larsson sa...

Grattis i efterskott! Fyra år, bra jobbat! :)
Jag funderar lite på det där pumpakalaset. Ska vi kanske komma till er en sväng på söndag eftermiddag? Jag åker hem idag och har då inte tillgång till min datamaskin men vi kan väl ringas.

Marie sa...

Hej, hej tillbaka! :)

Jag saknar också din kamera :) Vill ju se bilder på alla dina pumpor.

Kram M