lördag 19 februari 2011

My happy color is yellow - min gladaste färg är gult

This is a page from my inspiration journal. Right now I totally crave the color yellow. I love everything about it. It's so happy, warm and healing.... it's awesome!

Här är en sida från min inspirations bok. Den senaste månaden eller så har jag verkligen älskat färgen gult. Den är så glad, varm och helande... jag längtar efter sol och mera gult i mitt liv :-)

I hope you have a great weekend, hopefully I will have some time tomorrow so I can tell you all about the awesome online classes I'm taking at the moment.

Hoppas ni har en superfin helg. Jag hoppas att jag ska ha lite extra tid över imorgon så jag kan berätta om alla fantastiska online-kurser jag går just nu.

Lots and lots of love!


2 kommentarer:

Kajsa sa...

Jag vill se fler bilder från denna bok! Samlar du skisser och liknande i den, också?

Cath. sa...

Å, gult är underskattat, jag blev verkligen glad när jag såg din soliga härliga sida. Är också nyfiken på mer i din inspiration journal.