onsdag 1 september 2010

Nya saker i min shop, och lite annat- new things in my shop

Prinsessmobil i merino ull - Three little princesses on a mobile 



Solros-älva i merino ull -sunflower fairy


Kika gärna in i shoppen om du vill köpa något. Klicka HÄR så kommer du dit.

Lite info om mina kurser (about my classes, in swedish)
Du glömmer väl inte heller att du kan lära dig att nålfilta genom att gå mina kurser? Det finns en nybörjarkurs och en kurs i hur man gör dockor av merinoull. Skicka ett mail till mig om du vill veta mer eller om du vill anmäla dig. Kurserna ges helt via nätet i bloggform (du får lösenord till en kursblogg)
Nybörjarkurs 50:-

Dockkurs 75:-

Min vän Sara säljer även ett startpaket med nålfiltningsgrejer somär perfekt att ha om man villprova på lite. Allt det här har hon:
"2st paket med vit respektive grön lammull, från början 40g var. Till höger är det en påse med brun ull, kommer ej ihåg hur mycket eller vilken sort. Fyra stycken nålfiltningsnålar i olika "storlek" samt ett underlag att nålfilta på, mot eller hur man nu vill. Allt detta köpte jag till ett hutlöst pris på en hobbyaffär i Varberg men jag säljer det gärna för ca 100kr + porto."

Passa på säger jag det är galet billigt! Klicka HÄR för att komma till Saras blogg där du kan fåkontakt med henne.

Jag hoppas ni har en härlig dag. Jag filtar som bara den, aj säger armen!
KRAM!!!




 

4 kommentarer:

Maria sa...

Vilken underbar prinsessmobil du har gjort! Och solrosflickan är också jättefin.
Kram!
Maria

Äppelträdet sa...

Jag har precis beställt ett underlägg och mer ull och tänkte anmäla mig till dockkursen.

Mejlar dig!

Viktoria- ♥s t j e r n f a l l♥ sa...

Dina älvor är verkligen uuunderbara, så himla fina!

Caroline sa...

Så fort jag har slutfört den första kursen *tssss* (sommaren & ett ordentligt stick-il kom mellan) så ska jag hoppa på dock-kursen, hoppas den fortfarande ligger kvar då =)
Verkligen fina dockor!