lördag 3 juli 2010

riktig tråkig dag idag

Idag har jag haft ont i nacken och huvudet heeeela dan. Så himla tråkigt, jag har liksom inte kunnat gjort nåt, jag hatar sådana dagar det känns som sånt slöseri med liv, hehe! I brist på annat visar jag idag en dubbellayout jag gjorde för ett par veckor sedan. Inga mönsterpapper bara massor av rubons :-)

Stacy Julian! Hon är min största inspiration när det gäller scrapbooking och hon har en så juste syn på livet i stort. Hon kan se det positiva i det mesta och sprider glädje omkring sig. En riktigt bra förebild helt enkelt. HÄR är hennes blogg. Mest av allt gillar jag hennes små filmer Här hittar du några. Det är också hon som står bakom underbara big picture scrapbooking där man kan ta massor av scrapbookingkurser via nätet både gratiskurser och sådana man betalar för.

Hoppas ni har haft det härligt i värmen, KRAM/V


4 kommentarer:

Uzaan sa...

Hoppas nacken o huvudet känns bättre imorgon. Fin Lo du gjort.. HAr aldrig gjort någon dubbel. Kanske ska testa det. =)

rett og vrang sa...

Legg deg på gulvet med bena opp på en stol eller et bord i max 5 min. Kjenn etter om det gjør vondt i bekkenet. Gjenta dette et par ganger om dagen i noen dager. Kanskje det hjelper? Jeg ble bedre i ryggen, men nakken må ha andre metoder...
Klemz

Myricas Farmor sa...

Ja du det finns bättre dagar än att ha o´nt i knoppen, jag vet hur det kan vara.

Hoppas du mår bättre. Vilken fin LO du gjort, du gör mycket fina scrapp grejor.
Ha det gott
kram

Anonym sa...

Visst är Stacy härlig! Hon förändrade mitt sätt att scrappa så radikalt och gjorde det så mycket roligare, när hon gav mig "tillåtelse" att scrappa okronologiskt och utifrån känslor hellre än händelser.

Monica