tisdag 6 juli 2010

Lär dig filta i din egen takt

Nu har jag gjort om kursbloggen lite så att den passar till en "gör det i din egen takt- kurs" All information och alla instruktioner ligger där och du kan i din egen takt lära dig alla tekniker. Om du vill hänga med och lära dig filta så kan du maila mig på veronica.tingvall@gmail.com så skckar jag ett välkomstmail till dig med mer information. Kursen kostar 50:- som betalas in på mitt personkonto. 

I kursen får du lära dig:

  • många grundtekniker med hjälp av foton och filmer
  • Att filta och dekorera hjärtan
  • Att filta små vättar
  • Att filta enkla djur

Det är också fritt fram att fråga mig om saker via kommentarerna i bloggen, mail eller telefon.

Ps: Jag vet att det var någon som kommenterade att hon ville gå kursen förrut men jag hittar verkligen inte vem det var, snälla hör av dig igen....

6 kommentarer:

Hulda sa...

Åh så kul, vad jag önskar att jag hade tid...just nu går mycket åt att göra små saker till den lille i min mage istället. Hoppar på när jag känner jag får tid, dina filtade saker är helt underbara!!!!

Pixi sa...

Jag nämnde det för någon annan som gick din kurs att jag hoppades att du skulle ha kurs igen och det var ju bra att du ska det så jag kommer att anmäla mej..=)

Maria sa...

Skulle gärna vilja, men har inte tiden och energin riktigt just nu. Fast man skulle ju kunna anmäla sig och göra det när man vill... Får tänka på saken!

Christel sa...

Undrar om det behövs mycket saker för att nålfilta och om det är svårt har aldrig prövat och skulle så gärna vilja göra detta.Har dock inte så mycket plats att vara på just nu.

Anonym sa...

Hej!
Undrar om man kan anmäla sej till kursen eller om det är för sent

hälsningar Åsa

Veronica Tingvall sa...

Christel: Man behöver inte så mycket material eller plats. Man har en skumgummiplatta man filtar på och så lite ull och några nålar. Det går snabbt att plocka fram och tillbaka till t.ex köksbordet.

Åsa: Det går jättebra att anmäla sig. Skacka bara ett mail till mig så ska jag skicka inbjudan och mer info till dig. Adressen finns i högerspalten.
/Veronica