torsdag 29 juli 2010

Kika gärna in...

... till scraplyckan idag där det är nybloggat med dt-teamets vecko-alster (inklusive mitt) ni får en liten tjuvtitt här :-)

Klicka HÄR så kommer du till scraplyckans blogg

Filmerna från CHA som stanp-tv lägger upp just nu. Om du är nyfiken på höstens scrapbookingnyheter så tycker jag verkligen att du ska klicka in där. Klicka HÄR så kommer du dit.

Just nu så jobbar jag på lite hemliga projekt inför min fina sambos födelsedag nästa vecka, jag är inte säker på om det blir bra eller inte men det visar sig väl, jag visar det närhan har mottagit presenterna nästa vecka :-)

Hoppas ni har det fint, KRAM!




3 kommentarer:

Maria sa...

Tack för tipset om Scraplyckan och Stamp-tv!Jag kikade in på båda och det var verkligen inspirerande!Din layout var bara så fin!Lycka till med presenten till mannen och ha en skön helg!
Kram!
Maria

Karin sa...

inser att det nu var ett tag sedan jag var in å kika här, herreguuuuuu va mycket hallon! jag älskar hallon det är ju så gott! tack för tipset i min blogg, himla bra ideér! =)
Hoppas du får en riktigt härlig helg,
många kramar!

Anna Eleonor sa...

Hej. Jag hittade hit via En bok om dagen. Nu blve jag nyfiken på hur du gjort för att få dit de där sökflikarna som visar etiketterade inlägg. Hur gör man ???