onsdag 28 juli 2010

Edward som present med posten

Edward-stämpeln(han från Twilight alltså) som jag fick i present av sötaste Camilla som jag känner från Nook forumet. Hur gulligt är inte det att bara skicka en present så där. Stämpeln kommer från the Greating farm och finns att köpa hos inkywings.com. Missa inte att kika in hos Camilla, hon är verkligen en fantastisk scrappare och det säger jag inte bara för att hon har skickat mig en present utan jag menar det verkligen, jag lovar att ni kommer hålla med :-) Klicka HÄR så kommer du dit. Så här ser Esward ut i stämpelform, nu måste jag bara försöka få tag på Jakob, Bella och Alice också Gärna hela familjen Cullen men dom är viktigast, haha!

KRAM!

2 kommentarer:

Maria sa...

Jättegullig stämpel!Ja, visst blir man glad när det kommer en liten present så där "utan vidare"!Jag kollade in Camillas blogg - och hon är verkligen duktig.
Hoppas att du får en fin dag!Här regnar det - igen.Men man kan alltid förgylla dagen med lite virknig/stickning eller kortmakeri.Det är för väl!
Kram!
Maria

Anna J sa...

Hej! Hittade din sida via Scraplyckans nyhetsmail.
Vad fint allt är som du skapar! Helt otroligt hur underbara de tovade figurerna är! =)

Kul att få en present bara sådär! =) Jag har också Edward-stämpeln. Finns Bella, Jacob och Alice också eller är det bara som du hoppas? =) De skulle jag också vilja ha.=D

Kram Anna