lördag 24 april 2010

a week in the life -lördag

En riktigt lat lördagmorgon. Jag spenderade två timmar i soffan iklädd morgonrock och med laptopen i knät

Jag tittade på dammsugaren som stått framme i fyra dagar men ändå inte blivit använd - det blev den inte idag heller, oops!

min plats i solen där jag åt min lunch

Jepp, det är exakt samma som igår, det är inte klokt vilken matfantasi jag har :-)

Några blommor har börjat blomma

Gullvivorna är verkligen på gång nu

lupinerna har också växt under veckan som gått


Efterrätt - frukt sjalstickning och mp3bok i solen

Mycket visset i rabatten... allt renades bort så nu är det fint

Jag tog fram och fixade till fågelbadet

Alltså en kopp te är verkligen ljuvlig ibland

Jag var en sväng i scrapbutiken idag igen, denna gång köpte jag dock en massa saker. Sedan tog jag en liten skogspromenad för att plocka mossa

Mossan blev till en aldeles galen asymetrisk dörrkrans, jag ska nog göra om den tror jag, hihi


Sen kom äntligen systersonen och co, Isak stannade, de andra åkte hem igen

Vi gjorde miner i spegeln...

hängde med Miles...

Kollade på youtube...


Jag lagade plättar. Vanliga till grabbarna och viktväktar kesoplättar till mig

Mys i soffan

och bus i soffan

Badtajm

Spela lite wii

Sen var det dags att sova. Det tog sin lilla tid att få Isak att sappna av men tillslut gick det så att jag fick lite bloggtid också :-)

Hoppas ni har haft det härligt och soligt, KRAM!

4 kommentarer:

Carola sa...

Vad roligt det är att se dina bilder varje dag. Jag har börjat göra likadant, fast jag inte är med i tävlingen, bara för att det är kul :)

Lena sa...

Tycker också att det är roligt att läsa vad du gör, aldeles vanliga saker.

Jag tyckte att kransen var jättefin och väldigt planerad. Om du menade mossbullen på ena sidan så är ju det fjärilens plats där den väntar på en kompis i vårsolen.

Laura sa...

It is really nice to look at these photos and see what you do in day! :) Are you going to scrap these photos?

Carola sa...

Tack för kommentarerna på min blogg, Veronica. Typiskt att jag ballade ur igår. Glömde bort att ta så många foton för dagen var så hektisk. Men värst av allt var att jag var för trött för att blogga om det. Får försöka få upp de bilder jag tog igår, idag i stället.

Vilken Wallander såg du?