fredag 26 mars 2010

Vårtecken

Åh va det är härligt att det smälter...


Den lilla, lilla syrénen jag planterade förra året har fått lite knoppar

Och lökarna ploppar upp så fort snötäcket har flyttat sig därifrån

Oh va det är fint när dom kommer upp genom de gamla löven

Inte alla krokus blommar än men en gör det i alla fall:-)



Hon tyckte att det var väldigt skönt att komma ut lite.

Idag har jag fått hem 6 nya album som ska dekoreras så ni vet vad jag gör i helgen i alla fall, hihi! Många andra projekt är också på gång snart ska ni få se lite smakprov på det. Fortsätt gärna att svara på frågan om vad ni vill att jag ska skriva mer om, det är spännande för mig att höra. Tack också för alla fina ord.

KRAM!

2 kommentarer:

Myggan sa...

Jag gillar din blandning av både det ena och andra.
/Anna

Linda sa...

Vilken söt lite krokusflicka!