tisdag 8 december 2009

Skepp-ohoj vilket härligt kalas!

ISAK 4 ÅR

Den här fyraåringen kan sitta still i ungefär fem sekunder, därför blir nästan alla bilder suddiga...

En pirattårta med blå grädde och en ö av krossade digestivekex blev det. Dessutom hade födelsedagsbarnet beställt en jordgubbstårta så jag gjorde en pavlova maräng med chokladcreme, grädde och jordgubbar också

ett skattkiste-ljus och tre haj-ljus = 4 ljus


Vi gratulerar, vi gratuler, vi gratulerar våran Isak idag... någon annan födelsedagssång fick vi inte sjunga för det är den här dom sjunger på dagis (jag vet att det heter förskolan egentligen men jag gillar dagis).

Det var lite tufft att blåsa ut alla fyra ljusen men med lite dold hjälp från moster gick det toppenbra

Kapten Isak

Bästa presenten var nog pruttkudden, det var nog helt rätt för hans ålder....

Kram från en trött men lycklig moster


8 kommentarer:

Myggan sa...

Vilken toppenmoster Isak har. Du har verkligen lyckats få till det.
/Anna

Anonym sa...

Vilken fin moster du är! Jag gjorde ett sjörövarkalas när brorssonen slutade med blöja, hade lovat det och det måste man ju hålla. Hela vardagsrummet var förvandlat, han blev helt paff :)

miaring sa...

Ni verkar ha haft kul! Fantastiskt fin tårta, med palm på ön och blått runtikring. Så mysigt

Sunna sa...

Det ser ut att ha varit underbart, vilken rolig moster du är

Anns Gröna sa...

Så fina saker du fixat till för grabbens kalas! Han är nog jättelycklig över sin duktiga moster.
Ha det gott!
Hälsn
Ann

frisky frog sa...

Det ser ut som om i hade ett härligt kalas. En sån moster skulle man haft...
/Ha edt gott!

Petrinetrollmor sa...

Dette var en heldig krabat ! Har en liten hilsen til deg på bloggen min !

Ha en fin kveld

Äppelträdet sa...

Wow! Det här skall jag inte visa för Äppel.

han hade 4-årskalas i helgen, men utan sådana där fina saker. Lite kakor och ballonger bara.