måndag 6 april 2009

Tjingeling!

Nu sitter jag i mitt nya kök :-) Flytten gick jättebra och vi hade fin hjälp av vänner. Något pyssel har det inte blivit. Nu är det mest upppackande som gäller. Vi flyttar till större men det är mindre förvaring här därför är det lite klurigt att få ihop det men det ska nog gå. Bloggen kommer nog handla lite om inredning de närmsta veckorna skulle jag tro eftersom det är mest det jag kommer att pyssla med. Tills att lägenheten blir tillräckligt färdig att visa upp visar jag två påskkort som jag gjorde före flytten.

Hoppas ni har en underbar dag. Kram/V

14 kommentarer:

VirkStina sa...

Vad skönt att flytten gick bra och att ni är på plats!Lycka till med uppackningen!

od Andulky sa...

Lycka till med uppackningen! Skönt att allt gick bra!
/Anna

svartanova sa...

Vad härligt med nytt! Ser fram emot dina inredningsveckor. :)

Evfa/Nystverket sa...

Lite inredningstips är väl aldrig fel, hoppas allt går bra och du hittar plats till pysselgrejorna!

kramar Effie

Sandra R sa...

Vilka fina kort! Lycka till med allt vad du och sambon har att göra i nya boet. :-) Kram

Viktoria sa...

Fina påskkort! Och jag ser fram emot att läsa lite om inredning här, det är kul det med. ^^

Anonym sa...

Så skönt att vara "installerad"! Rara kort!

MiA sa...

Så fina kort du har gjort! Grattis till inflyttningen, ska bli roligt att få se hur du inreder :)

Ha det gott!
MiA

Sofie sa...

Hej!
Jag har en fråga angående din translator-gadget. Hur hittade du den? Jag skulle vilja ha en till en reseblogg som jag håller på att skriva. De jag hittar har inte med svenska där man fyller i vilket språk ens hemsida har. Har din gadget det?
Jättefina kort förrästen :-)
Mvh Sofie

Pia sa...

Så härligt att allt gått bra, med flytten alltså. Glad Påsk!

miaring sa...

Skönt att flytten är avklarad! Glad Påsk
Mia

Sussie sa...

Fin fina påskkort. Lycka till med uppackningen, så skoj med ny lägenhet. Ha en fin dag.

Lilla Gryn sa...

Härligt med en större lya, det skulle vi också behöva. Tack för din omtanke, båda barnen håller på att bli bättre efter att penicillinkuren börjat verka.
För egen del är det faktiskt ganska jobbigt att vara hemma med barn (+ sambo) som är sjuka. Min räddning har varit att min äldsta ska lämnas och hämtas på skolan, så då har jag fått komma ut i solen en aning.
Hoppas allt kommer på plats snart i nya lägenheten och att du kan visa lite bilder, det vore skoj. Ta hand om dig!! *Kram*

Pixi sa...

ja det e mycket med flytt,Hualigen!! Förstår att du inte kommer att hinna pyssla..en annan får abstinens om det gått några timmar,hihi!!
Finfina kort du gjort! Glad Påsk nu ! Kram =)