söndag 15 mars 2009

G som i....Grönska


Här är min nya scrap-LO. Den får också vara mitt bidrag till marsutmaningen den här veckan. Köpstopp är som jag har skrivit förut allra svårast när jag scrappar eftersom jag har så lite material till det. Jag får verkligen vrida ochvända på det innan jag blir nöjd. En LO ser så enkel ut, särskilt när man har så lite dekorationer som jag har men ändå tar det verkligen flera timmar innan jag blir nöjd. Det är svårt att få bra bilder, särskilt i det här ljuset. Den undre bildens färger stämmer bäst överens med verkligheten.

Jag känner mig aningens besviken efter gårdagens festival. Jag ville så gärna att Caroline skulle vinna. Marlena var ett bra andrahandsval dock. Det var många år sedan jag var så här engagerad i finalen. Vanligtvis brukar dom jag håller på åka ut redan  i delfinalerna nu kom mina favoriter etta och tvåa. Undrar om det betyder att min smak har ändrats eller är det svenska folket?

Nu kallar min spetssjal. Ett nystan är uppstickat! Hoppas ni får en riktigt skön söndagskväll. Kram/Veronica 

2 kommentarer:

Botti sa...

Vad fina dina scrapp grejer blir! gillar den psalmen...

Du din pläd är ju så himla läcker!

kram
/B

Anonym sa...

Vad duktig du är på det du gör! Helt impad! Gillar kreativa människor! :D