onsdag 4 februari 2009

Lite av varje idag...

Min plan för dagen fungerade ganska bra faktiskt (att inte göra en sak mer än 45 min i sträck). I början blev jag lite stressad men sedan lyckades jag slappna av ganska bra faktiskt. Jag har stickat lite, läst lite, suttit vid datorn lite. Fotoalbumet fick också äntligen åka fram ett tag. Som jag nämde i ett föregående inlägg så gillar jag att pyssla med album men är ingen scrappare. Jag blir faktiskt mer och mer sugen på att scrapbooka på riktigt men än så länge nöjer jag mig med små dekorationer i ett vanligt fotoalbum. I helgen köpte vi en ny skrivare som är underbar men den trycker bara i svart-vitt så därför fick akvarellfärgerna åka fram också idag. Det var jättekul att måla lite. Det borde jag göra mer men jag får alltid prestationsångest och kommer inte på vad jag ska göra. Imorgon ska jag köra samma plan tror jag, det är så kul att hinna med många olika saker. Då hoppas jag kunna träna lite också. Har haft ont i magen som vanligt och då är det svårt med aktiviteter där man inte sitter still, tur att jag har mitt pyssel:-)

Många grejer på bordet blir det när man album-pysslar men verktygslådorna funkar verkligen superbra som förvaring av alla småsaker.

Vänners bröllop med hjärtan och kärleksord

Oj då, bilden blev upp och ner. På besök i Astrid Lindgrens värld med älsklingen, lillasyster och underbara systersonen.

Det var länge sedan jag målarboks-målade, det var kul

Mitt stickprojekt börjar bli färdigt för montering så det blir spännande att pyssla med imorgon. Mycket att sy och stoppa så vi får se om det kan visas upp imorgon eller om det blir dagen efter. Jag har verkligen ingen aning om det kommer bli bra eller ej, det återstår att se...

Sov gott!

Kram/V

5 kommentarer:

Margie’s daughter Leiny sa...

Nice work Veronica, and your work table looks very neat. Thank you for visiting Margie's Crafts and leaving your lovely comment.hugs Margie.

od Andulky sa...

Vilket jobb! Borde ta tag i våra fotoalbum..

Sagofe sa...

Tusen tack för tipset... Den sidan kunde man ju inte förhandla sig på ;-) Ska skicka iväg en beställning någon dag.

Bra jobbat förresten. Hade jag inte haft barn så hade jag nog testat på det själv någon gång :-)

Kram

Skaparstigen sa...

Roligt att man är så olika! Själv får jag kämpa för att bara göra en sak i taget, har tendens att göra så många olika saker och påbörja olika projekt hela tiden att det blir alldeles för splittrat och inget egentligen blir klart.

FrökenC sa...

Hihi... vad duktig du är som lyckades att följa din plan. Jag hade nog blivit lite stressad också, men det är väl som meditation... först blir jag stressad över alla tankar, men när man lyckas släppa dem en efter en så är det ju helt underbart!! Vad fint det blir i albumen också!! :D