torsdag 29 januari 2009

Pysselpaket

Idag fick jag ett paket från creative club Var fjärde vecka får man ett paket med material till scrapbooking eller kort-tillverkning. Man kan avbeställa månadens paket om man inte vill ha det, inehållet ser man på hemsidan. Varje paket kostar 157:- Jag har inte hållt på med scrapbooking så mycket men tänkte testa lite. Första paketet var gratis förutom porto och jag kan när som helst gå ur klubben. Så här ser det ut:

Paketet kommer inplastat direkt i din brevlåda

Allt material ligger i en platt svart kartong. Man får med ett inspirationshäfte med förslag på vad man kan göra med just de grejerna man får. Mallar och sånt finns på hemsidan. Och så får man en faktura såklart...

Så här såg månadens kartong ut

Paketet innehöll: 5 rektangulära kort med kuvert, 5 hjärtkort med kuvert, 6 färgade/mönstrade kartongark, 3 dekorationsband, filthjärtan, rhinstenar, hjärtformade små speglar, blom-metallnitar, vit gelpenna och dubbelhäftande tejp.

Nu ska här göras kort till alla hjärtans dag.... om jag nu kan slita mig från min pläd.

Kram/Veronica

psst!.... om du tänker gå med i klubben så kanske jag kan få värva dig:-)

5 kommentarer:

Maria sa...

Provade scrappa för första gången i går, men har länge gjort kort i olika papper....

Prinsessan och jag sa...

Du som gillar att pyssla kommer säkert att gilla scrapbooking. Jag tycker det är jättekul med fotoalbum, gick en kurs förra hösten. Nu ska jag scrappa (skräpa säger familjen)Babysens album men jag är bara i hreminredning just nu....Kanske när vard.rummet är klart i feb. Som svar på frågan sist: joo, det är mitt jobb, ja o liv ska man väl säga. Trivs jättebra. Det är 3 år sedan jag "blev färdig" så jag har pluggat med barn, det går det också.Ha det bra /Yvonne

Margie’s daughter Leiny sa...

Hi Veronica, Thats a great package, good scrapping. hugs Margie

Margie’s daughter Leiny sa...

Hi Veronica, Thats a great package, good scrapping. hugs Margie

Margie’s daughter Leiny sa...

Hi Veronica, Thats a great package, good scrapping. hugs Margie