onsdag 7 januari 2009

Hemligt projekt

På söndag prästvigs min vän Mikaela. Så nu håller jag på med ett litet projekt till henne. Eftersom hon inte kan se bilderna på sin dator vågar jag lägga ut två bilder på det jag har gjort hittills. Mer information om vad det är och så kommer senare. Som vanligt är det lite snett och ojämt. Jag är verkligen inte bra på att göra grejer rakt och symmetriskt. Jag är inte helt nöjd så vi får se om jag kanske ändrar mig och gör om imorgon. Jag har massor med material, det är mest tiden som tryter nu. Och kom ihåg att det är en hemlis om ni kommenterar:-)

Blogger vill visst inte lägga ut några bilder, de kommer så fort det går...

Hoppas i har haft en toppendag!

Kram/V 

5 kommentarer:

Mikaela Stigsdotter-Larsson sa...

OJojoj, va spännande! Vad kan det va, vad kan det va?
Allt är rätt spännande nu. Lite väl nästan... Men det mesta börjar falla på plats. Jag har pratat med kocken, serveringsdamen och hon som ska fixa dekorationer. Och jag har skrivit mitt föredrag som jag nu bara ska putsa lite på. Jag har lite svårt at få till det... I dag ska jag köpa skokräm och sen frissera mig. Hjälp hjälp! Imorn börjar det! Prästexamen klockan nio! Be för mig är du snäll.

HOppas du mår bra och hoppas hoppas vi ses på söndag!
Massa kramar!

Hanna sa...

Hej!

Vilka otroligt fina bilder. Skitsnyggt med loggan där uppe, fast den kanske har varit samma länge? Vantarna tycker jag ser jättesköna ut. Vad har du för kamera? systemkamera eller vanlig digitalkamera?

Har fått leveransdatum från Knitpro nu. Den 12 jan, så på måndag har jag förhoppningsvis alla saker upplagda i webshopen.

Ha det bra!

Hanna

Anonym sa...

Ojojoj...va nyfiken jag är... :o)

Anonym sa...

Men Veronica, hantverk SKA ju vara lite snett och ojämt! Det är ju delvis därför det är så orginellt! :) Ska bli kul att se vad det blir för fint!
Kram på dig!

Anonym sa...

Spännande, och vad roligt med något hemmagjort i present :)