fredag 7 november 2008

Sleepy Sara



Min lilla sovande tomteflicka har äntligen fått ögon. Det är alltid lika svårt att sätta ögon på figurerna tycker jag.  Jag stoppade henne tyvärr för lite så att en sidan av huvudet blir lätt lite platt men annars är hon ganska söt tycker jag... Mönstret hittade jag på mönsterarkivet.
Det känns tråkigt att det är så svårt att fota nu när det är så lite dagsljus, jag måste lära mig lite bättre hur man gör.

Det fina broderiet på kuddfodralet har Ds mormor gjort för en massa år sedan.

2 kommentarer:

Marie sa...

Sleepy Sara är söt :) Jag har också sett länken till mönstret på mönsterarkivet och funderat på att virka henne. Med lite omändring. Vi får se hur det blir med den saken. Det finns många projekt som bara är en tanke just nu och nya dyker hela tiden upp :)

När man tycker att man har stoppat sina figurer tillräckligt mycket...då ska man alltid stoppa lite till...och kanske lite till... :0)

Kram M

Anonym sa...

Lilla Sara är så söt, så söt.

Jag har flera gånger tittat på mönstret men jag är såååå dålig på engelska så jag vill inte ens försöka.

Jag tittat ofta på din sida och blir inspererad och den nya sidan är jättefin.
Lena