måndag 3 november 2008

Lycklig och prisutdelning

Ikväll är jag lycklig för att jag har fått det här fina priset av Mia från min inspiration. Har ni inte varit inne på hennes blogg så gå dit genast, den är jättefin. Tack Mia:-) 

Jag vill skicka vidare detta pris till Marie från Fröken Elsas virkblogg och även passa på att tacka för all stöttning och virkhjälp hon har gett mig. Marie, din blogg gör mig glad och får mig lust att skapa:-)

Hoppas ni har en fin-fin kväll allihop. jag försöker mönstersticka en sjal i mitt mohair-garn, vet inte om det kanske är lite över min förmåga ...vi får se hur det går

4 kommentarer:

MiA sa...

Gokväll!
Känns bra att jag gjorde dej glad :) Du kommer säkert lyckas jättebra med sjalen, allt annat jag sett att du gjort har ju blivit jättefint!

Bra val av nästa pristagare :)

Önskar dej en fortsatt glad kväll!
MiA

♥ Fyra årstider sa...

Alltid trevligt med någon från Linköping..jag bor 4.5 mil ut på landet.
Kram Lotta

VirkStina sa...

Jag hittade det i den där garnaffären vid stor torget, mitt emot rabalder. Man börjar längst ner, tycker också det är bra för då kan man maska av när den är så stor som man vill ha den och det var inte så svårt att sticka(fast jag trodde det innan jag började) bara man höll reda på vart i mönstret man var. Du kan låna mönstret av mig om du vill?Kram och god natt!

Marie sa...

Tack så jättemycket! Man blir så himla glad! :D

Nu ska jag fundera ut vem jag ska skicka den vidare till. Svårt när det finns så många bra och inspirerande bloggar...