torsdag 9 oktober 2008

Benvärmare och längtan till julen

Mina benvärmare är klara. Jag är som jag skrev tidigare inte helt nöjd med garnets färgskiftningar men jag kommer nog att använda dem mycket ändå. De är stickade i ullgarn med mina nya strumpstickor i bambu. Jag har lite svårt att få slätstickningen att bli jämn och fin men det ger sig väl när jag har kommit igång lite mer med stickningen igen.
                


                      

När jag var på Konsum idag hittade jag Allers julmagasin. Jag var bara tvungen att köpa den. Oh vad jag längtar, julen är en så härlig tid. Förra året kändes det som att jag inte hann med så i år planerar jag att börja i tid. Därför tänker jag drömma mig bort redan nu.
                           

1 kommentarer:

VirkStina sa...

Vad snyggt det har blivit här! Hur gör man för att få en bild längst upp? Jag har skaffat nålar o ull,är jättespänd på att testa!KraM!