tisdag 5 juli 2011

Morsdagspresent

Isak (Systersonen) och jag gjorde ett litet konstprojekt tillsammans som han gav till sin mamma på morsdag i år. Foten är ett gipsavtryck vi gjorde i julas som jag har sparat på för att göra nåt kul med. Isak färglade bakgrunden med glimmermist och stämplade även på den med textur-stemplarhan valde själv. Sen tröttnade han så jag limmade dit gipsfoten och gnuggade på några rubons, la till lite bling, sen var det klart... lätt som en plätt men väldigt fint.

Hans mamma blev mycket glad för tavlan (sa hon i alla fall)

Hoppas ni har en härlig dag, Kram/Veronica

5 kommentarer:

Nystanet Woolly I sa...

Det var nog den sötaste present jag sett på länge, jag tror verkligen att mamman blev glad.

Mahlin78 sa...

Gillar hela upplägget med färger, dekorationer och kontrasterna! Riktigt snyggt!

BellaMio sa...

Men så otroligt fin!!! Hela tavlan är en otroligt vacker skapelse och jag blir nästan tårögd när jag tänker på hur glad den söta killens mamma måste bli!

Tack för otroligt fin inspiration!!

Anonym sa...

تساهم شركات تصنيع العبوات الزجاجية في دعم الاقتصاد المصري من خلال توفير فرص العمل وتعزيز الصناعات المحلية. فإن إنتاج العبوات الزجاجية يتطلب توظيف الكثير من العمالة الماهرة في عمليات التصنيع والتعبئة والتغليف. وبالتالي، تسهم في تخفيض معدلات البطالة وتوفير فرص عمل للعديد من العاملين في هذا القطاع.

CLADING2222 sa...

يقوم الفنيون بتركيب شيش حصيرة الوميتال عن طريق تثبيتها بإطارات معدنية مخصصة لهذا الغرض. يتم تثبيت الإطارات على الجدران أو الأعمدة باستخدام مسامير أو براغي، ومن ثم يتم تثبيت شبكة الحصيرة داخل هذه الإطارات.