söndag 3 juli 2011

Korsettväska

Hihi Marie hade fel att jag skulle missa att blogga idag, jag skrattade så himla mycket närjag såg det, ni bloggläsare är så roliga ju...

Den här korsettväskan gjordejag till min brorsdotter som önskade sig pengar i födelsedagspresent. Det ärså himla tråkigt att bara ge pengar rakt upp och ner liksom så jag gjorde en liten väska att lägga dom i.

Det var lite pilligt men väldigt kul

Mönstret köpte jag HÄR

Jag hoppas ni har haft en härlig dag, jag har pluggat nästan hela tiden men det var skönt att komma ifatt.

Missa inte min utottning och min bloggmaratonstävling nedan.

KRAM/Veronica

5 kommentarer:

Kajsa sa...

Jättefin! :)

Länken funkar inte. :(

Annabell sa...

Den är ju makalöst fin!

Sandra sa...

Helt underbar!

sanna sa...

Den är underbar :)

Laila sa...

:-o
Sååå läcker! *gör tummen upp*