söndag 1 augusti 2010

Big idea festival

Ni vet ju att jag älskar big picture scrapbooking och alla deras underbara kurser. Om du är nyfiken på Big Picture eller bara vill få inspiration till din scrapbooking tycker jag att du ska passa på nu i Augusti när den här festivalen är. Det kommer finnas massor av tips och inspiration helt gratis. Den startar 12 Augusti men redan nu kan man registrera sig.  Klicka HÄR så kommer du till Bigpicture scrapbooking.

Idag har jag grejat med sambons födelsedagspresent, väääldigt snart borde det vara klart. Jag har till på onsdag på mig så det borde vara lugnt.

Det här har varit en lite slapp vecka och ganska mycket sötsaker har slunkit ner men jag skyller på att jag laddar inför veckan som kommer nu som är min och sambons födelsedagsvecka. Sambon har semester nu också så jag får väl köra en nystart igen sen nästa söndag:-)

Serien parenthood som jag jut har börjat titta på, jag gillar den verkligen, jag har kollat på 10 avsnitt medan jag har pysslat, hihi!

3 kommentarer:

Unknown sa...

Börja om låter ju alltid så tradigt... Kan inte låta bli att dela med mig av något en av mina fastrar alltid sagt:

Jag börjar inte om, jag fortsätter!

Det blir ju trots allt lättare för varje gång även om man faller ifrån mellan varven. Så gör en paus med gott samvete och fortsätt sedan med de nya vanorna. ;D

zαnуα ♥ sa...

tack Skruttfia för de kloka orden, de tar jag också med mig! =)

Veronica, nu har jag också hoppat på Big Idea festival =D Tack för tipset! *kramar*

Maria sa...

Så mysigt att pyssla med födelsedagspresent!Hoppas att du hinner bli färdig i tid.
Ta det inte så hårt att du stoppat i dig sötsaker.Jag håller med "Skruttfia" att man kan se det som avbrott och fortsättning i sina föresatser - det gör jag!
Det där med Big Idea har jag inte vetat om, det får jag kolla in.Tack för tipset.
Kram!
Maria