fredag 9 juli 2010

Ännu ett minialbum färdigt :-)

Det här har legat ofärdigt i några månader men nu är det klart :-) Jag gillar verkligen att blanda olika storlekar och former i ett album...
















Har ni sett att jag har skaffat bloggsvar (se i högerspalten) till bloggen nu också, tack Linda! Jag är ju så himla dålig på att komma ihåg att svara på frågor i kommentarerna så nu hänvisar jag till den om man vill fråga något speciellt.

Inget gör mig gladare än att få spendera dagen med min älskade systerson.Gu va jag älskar den ungen och vad han gör mig glad :-)

3 kommentarer:

Maria sa...

Vilket fint album - vad du har jobbat!Härligt att kunna gå tillbaka till bilderna och på så sätt "göra" resan igen.
Maria

HomeRiver sa...

Åh, det vore en bra idé att göra ett fint album av sommarens tältsemester!

Anna Ekman sa...

Ett sådant underbart album!