söndag 27 juni 2010

Scrapläger fast hemifrån


Hela Juli är jag med i camp scrap på big picture scrapbooking. Det är fullt med inspiration, utmaningar, trevliga människor och tävlingar, riktigt, riktigt kul alltså :-) Klicka HÄR för att komma till Big picture scrapbooking, det är gratis att bli medlem och de har både gratiskurser och kurser man betalar för.

Idag har min mamma och pappa varit här och i för tidig födelsedagspresent fick jag och sambon varsin baden-baden stol, den passar min livsstil perfekt och kommer att höja livskvalitén avsevärt nu i sommar tror jag haha! Jag kanske skulle börja  med ett nytt inslag i bloggen "livet i en baden-baden" vad tror ni om det? hihi! Bildbevis på stolarna kommer senare i veckan, dom är röda och fina.

Hinner ni njuta av sommarvädret nåt?

KRAM/Veronica

0 kommentarer: