onsdag 30 juni 2010

Ljudböcker till salu


Idag fick jag ett mail från en bloggvän som ville köpa en ljudbok, då kom jag ju på att jag fortfarande har en liten hög kvar så jag tänkte att jag kunde uppdatera listan i fall att någon mer är intresserad. Här är de som finns kvar:

Åke Edwardson - Den sista vintern, 12 skivor, 100:-

Peter Robinsson - I djävulenssällskap, 14 skivor, 100:-

Håkan Nesser - Berättelse om herr roos, 13 skivor, 100:-

Camilla Läckberg - Sjöjungfrun, 13 skivor, 100:-

Arto Paasilinna, Domedagen gryr, 7 skivor, 80:-

Porto tillkommer.

Hoppas ni har en härlig dag. KRAM!


1 kommentarer:

Anna sa...

Om Herr Roos fortfarande finns kvar så vet jag att min mamma är väldigt intresserad. Vi är Nesser-nördar hela familjen...
Givit henne din mail-adress, så hon hör väl av sig hoppas jag. :)