måndag 5 april 2010

Många projekt på gång

Oj då, jag glömde visst blogga igår. Jag har haft en härlig påsk med mycket sol och jag har försökt allt jag kan att ta det lugnt. Pysslat har jag gjort lite grann och jag har många, måååånga projekt på gång, hihi! Här kommer en liten lista:

1) knyttprojekt 1 - växtfärgad kofta

2) Knyttprojekt 2, hemligt än så länge (bild nedan)...

3) Majdockan (än så länge bara tankeverksamhet)

4) Våttovningsprojekt 1 är igång

5) Scrapbookingalster till cyber croppen som pågår på scrappiz.se 4 alster klara

6) Hemligt virkprojekt (bild nedan)


7) Stickad restgarns-sjal

8) Virkad korg

9) Pläden

Dessutom 100 projekt till som än så länge bara finns i mitt huvud :-) Hm... jag kanske skulle fixa en sån där checklista många har på bloggarna där man kan se hur projekten framskrider. Nån som har tips på hur man fixar en sån?

Jag vill också säga tusen tack för alla gulliga awarder jag har fått, jag blir så himla glad. jag ska försöka hinna med att skicka vidare några stycken. Om jag inte tar med den jag fick från dig så betyder det inte att jag inte är tacksam för det är jag verkligen, ni är så gulliga som tänker på mig.

KRAM!


2 kommentarer:

Mija ♥ sa...

Hej tjejen! Tack för din söta kommentar:) jag blir så GLAD! Jag bara ÄLSKAR din söta påskkycklingar och allt annat ulligt och gulligt!!

Anonym sa...

Heej du har aldrig funderat på att börja med lappteknik jag behöver någon insperation för jag tycker du är så duktig