söndag 21 mars 2010

Jag har inte bara rensat...

...jag har fyllt på också, hihi! Just nu pågår en scrapträff i Linköping, jag har inte varit på själva träffen men igår passade jag på att göra ett shoppingbesök. Jag valde bara det jag verkligen ville ha ändå blev det mycket pengar spenderade.

En massa rubons och stickers som jag köpte till härliga rea-priser

En massa mysiga bokstäver

Underbara svenskdesignade papper, är dom inte ljuvliga

Några fler papper som jag verkligen inte kunde motstå

Blandade dekorationer och verktyg

Alltså bara burken från Tim Holtz är underbar tycker jag

men det som är i är ju inte fy skam det heller, ett långt plastband som ser ut som film

Dessutom köpte jag 30 vita cardstock för det gör jag av med så himla snabbt. Det finns några grejer kvar sedan utrensningen så kika gärna lite i föregående inlägg.

Imorgon ska ni få en liten överaskning i  bloggen så kika in då igen :-) STOOOOR KRAM!

0 kommentarer: