lördag 30 januari 2010

Det regnar.....

...inte vatten men awards över mig. Jag blir så himla glad över uppskattningen. När man bara går hemma som jag och mår ganska dåligt så är det inte så ofta man känner sig uppskattad så jag hoppas att alla ni bloggvänner förstår vad ni betyder för mig.

Jag fick den av:

Kungen och majkis

Stjärnfalls

Kreativitets bloggen

Minizillen

Fröken Rimme

Eftersom ganska många har fått den här fina utmärkelsen redan väljer jag att inte skicka den vidare, men 7 fakta om mig själv kan jag ju bjuda på igen, intressanta vet jag däremot inte om de kommer att vara.

  1. Jag jobbade som aupair i Dublin i ett halvår efter studenten, fortfarande tänker jag på barnen som mina barn på Irland :-)
  2. Jag äääääälskar chokladpudding
  3. Jag fäster mig lätt vid nya människor jag  möter och tycker om, jag saknar dom länge efteråt trots att vi aldrig egenligen aldrig var nära vänner. 
  4. Jag borde egentligen städa just nu istället för att sitta vid datorn
  5. När jag gick i fyran sjöng jag och alla sveriges musikklasser i globen för b.la Astrid Lindgren 
  6. Jag har haft en massa småjobb medan jag har pluggat och de terminer jag har haft studieuppehåll. Jag har varit musiklärare i skolor, haft barnrytmik på musikskolan , Varit sångpedagogvikarie på musikskolan, haft barnkörer och en massa annat. Nu senast var det  ett vikariat på 1,5 år som barn och undomsledare i en församling. Lagom till jag tänkte börja mitt sista pluggår så började jag må dåligt så nu har jag varit hemma ganska länge.
  7. När jag blir färdig präst vill jag helst jobba med barn-ungdom och familj. Jag brinner för att församlingen ska vara en öppen, hemtrevlig, vardaglig plats, utan höga trösklar.

Det är förvånansvärt svårt att skriva 7 saker om sig själv, jag känner mig rätt ointressant egentligen, hihi! 

0 kommentarer: