söndag 16 augusti 2009

Svar på lite frågor

Under den senaste tiden har jag varit urdålig på att svara på frågor som har dykt upp i kommentarerna så jag tänkte försöka ta igen lite dag. Mail svarar jag dock alltid på. Det kan vara ett tips om någon har en viktig fråga.

Först och främst TACK för alla fina kommentarer jag får jag blir så himla glad. Ni ger mig så mycket.

Fråga 1: Vilken sorts tomater är det?

Svar: tyvärr så minns jag inte men någon slags körsbärstomat är det i alla fall

Fråga 2: Vad heter jordgubbssorten med de rosa blommorna?

Svar: Jag skrev till odla.nu och frågade och de svarade så snällt att de heter: Camara F1


Fråga 3: Hur höga brukar mina trädgårdsmöss bli när jag virkar dom?

Svar: Ungefär 12cm tror jag.

Fråga 4: Scrappar du bara nu för tiden?

Svar: Nej då men stickandet och virkandet går lite långsamt pga mina onda armar som fortfarande dummar sig. Dessutom håller jag på med stora projekt som det inte finns så mycket att blogga runt förrän de är klara.

Fråga 5: är det papier maché-pinnar på framsidan av sommarhobby-boken?

Svar: Nej, de är gjorda i fimolera

Fråga 6: Vad handlade min uppsats om?

Svar: Jag skrev om ensamheten som tema i Astrid Lindgrens liv och i Pippi-trilogin, rasnus på luffen och Mio min Mio

Jag tror att det var allt för den här gången.Om jag har glömt någon får ni säga till...

Hoppas ni har en härlig dag!

Kram/Veronica



0 kommentarer: