söndag 12 juli 2009

Ljudboksutlottning

Mikaelas läs-och matblogg lottar ut en ljudbok i samarbete med Earbooks ab. Vinnaren får själv välja en bok ur Earbooks vår och sommarproduktion 2009. Självklart vill jag vara med, jag älskar att lyssna på böcker när jag pysslar. Klicka HÄR så kommer du till Mikaela och kan läsa mer. Även om ni inte vill ha en ljudbok så tycker jag att ni ska kika in till Mikaela som har många fina recept och bokrecensioner, dessutom skriver hon en del fina texter själv. Kram /V


2 kommentarer:

Toffs sa...

De tackar storligen för komplimangerna!! Med växtfärgat garn blev de lite melerade..jätteskoj!

Anette sa...

Hej hej...vill bara säga att armarna är klara och nu har jag börjat på benen..ser lite konstigt ut men äh det blir nog fint när det är klart.

Ha en bra dag hoppas du oxå får sol på dig

kramar @nette