tisdag 23 juni 2009

Lyckliga jag!

Det är inte klokt, jag har fått fyra utmärkelser på två dygn :-) Jag blir så oerhört glad, tusen tack! 

Av Ilka, Sofia och Sofie har jag fått den här:

Jag vill skicka den vidare till:

* En strand vid nådens hav för att du delar med dig av livets ljusa och mörka sidor, det är så uppbyggande att läsa dina ord

* Gunknitter som gör helt fantastiska ullskapelser

* Pysselmamman som både virkar och scrappar fint. Ni måste se hennes fina kort.

Av häxan sytant har jag fått den här:

Den här vill jag ge vidare till VVW design som är en ganska ny men väldigt trevlig bloggvän

Jag har valt att skicka vidare varje utmärkelse jag har fått till en person annars blir det så lätt att de bara går runt runt. Men jag älskar egentligen alla bloggar jag länkar till på min sida, jag klarar mig inte utan dom :-) 

Vi hörs antagligen lite senare, nu väntar solen!

Kram/Veronica

4 kommentarer:

Petrinetrollmor sa...

Gratulerer med mange fine utmerkelser og tusen takk for den du sendte meg og for fine kommentarer !

Ha en fin filte dag !

Emelie sa...

Tack! Vad glad jag blev :)
Kram Emelie

Ewa sa...

Grattis till utmärkelserna. Dem är du värd.

Kram
/Ewa

VvW Design sa...

Tack snälla för den fina utmärkelsen jag fått av dig! Vad glad jag blev ...
Hoppas du mår bättre nu. Sköt om dig och vi hörs!
Kram, Ann