fredag 12 juni 2009

Lite färg i allt det gråa


Åh vad det är kul att måla. Jag färglägger några av stämpelmotiven jag fick med mina akvarellfärger och det är härligt, tänk att färg kan vara så underbart. Jag lider av att inte kunna textilpyssla men jag försöker att hålla mig så gott det går. Armarna mår fortfarande inte riktigt bra. Men jag la i alla fall upp maskor till en ny tröja igår...

Idag är det mörkgrått och blött ute, som en riktigt mörk höstdag, hu och blä! Men jag försöker hitta lite ljus i akvarellfärger och böcker om Astrid Lindgren. Några har frågat lite om kursen jag läser och HÄR kan ni se en fin introduktionsfilm om den.

Kram på er alla/V

3 kommentarer:

miaring sa...

Tur att det alltid finns uppslag till pyssel, så att när man inte kan det ena så finns det andra "runt hörnet". Hoppas att värken i dina armar ger med sig snart. Det finns ju annat man vill ha, i sina armar, än värk! Kram Mia

VvW Design sa...

Tack för länken. Det lät väldigt intressant. Kanske något man ska fundera på till nästa sommar.
Ha en trevlig helg!
Kram, Ann

Mikaela Stigsdotter-Larsson sa...

Ja, jag ser verkligen fram emot helgen. Men det är så sorgligt att du inte kan vara med... :(

Jag kom att tänka på en grej. DU som har så galet mycket besökare och en så fin blogg borde kunna få lite recensionsgrejer från företag. Garn och stickor och sånt. Det tycker jag du ska kolla upp!

Kram!