måndag 11 maj 2009

Nål-leverans


Idag med posten kom mina virknålar jag beställde i FREDAGS , ja ni läste rätt. Denna snabba leverans kom från loveknitting.se som är en underbar webshop. Jag ville egetligen köpa fler men jag får ta några i taget annars blir det för dyrt.  jag kan verkligen bara virka med clovers nålar nu, de andra får jag aldeles för ont av. Därför tänker jag försöka köpa på mig alla storekar. På något sätt lyckas jag slarva bort virknålarna så samlingen växer sakta. Jag passade på att köpa låsbara stickmarkörer. Deandra jag har ramlar bara av och det känns ju verkligen värdelöst. Dessutom fick jag en penna på köpet :-)

Jag väntar några paket till, så de här dagarna är det spännande att gå till postlådan. Hoppas ni har haft en fin start på veckan. Jag är verkligen överväldigad och glad över att så många vill vara med i min utlottning. Idag har trädgårdsmusen fått ett par byxor. Om det är sol imorgon så ska ni få se hur det blev.

Kram/Veronica 

5 kommentarer:

lolla sa...

hejsan
visst är det kul att få paket i postlådan.
Funderar på att beställa dessa nålar jag åxå...
undrar vad du väntar på i ditt nästa paket :-)
kram lolla

Maskan sa...

Håller med om att det är jätteroligt med postpaket. Clovers virknålar är verkligen kanon, när man provat dem är det inte alls lika kul med andra längre.

Gillar din blogg jättemycket :-)
/Anna Maria

Ewa sa...

Jag har också beställt sådana nålar, från samma firma. Får också lite ont av de vanliga, plus att jag har värk i höger hand-, tum- och pekfingerled. Tänkte dessa skulle avlasta lite. Ska liksom dig köpa någa då och då, sen kan man ju önska sig i present och julklapp etc.

Kram
/Ewa

Sunna sa...

Dessa virknålar är en gåva till alla virkerskor, kan liknas med en god choklad

svartanova sa...

Jag håller verkligen med, några andra nålar än de här existerar liksom inte längre. Jag tyckte nog att jag hade köpt på mig tillräckligt många nu, men insäg när jag såg din bild att jag också vill ha fler.

Vad spännande att ha fler paket att vänta på! Jag är barnsligt förtjust att gå ut till postlådan och titta!

Ha en riktigt skön tisdag!