lördag 28 mars 2009

Påsk-kort















Igår scrappade jag ihop några påskkort. Det var riktigt kul och fler blir det förhoppningsvis. Som ni ser är det lite mer av ett vårtema än påsk kanske men jag har inte så mycket påskmaterial. Dessa kort får även bli mitt sista bidrag till marsutmaningen.

Idag har jag tagit fram nålfiltningsgrejerna. Jag försökte mig på en kanin men det gick inte så bra. Jag vet inte vad det är med kaniner men de är svåra tycker jag, det var samma sak när jag ville virka en. Ullen ligger i alla fall kvar utspridd i köket så det kanske blir en liten kyckling i eftermiddag i alla fall.

Hoppas ni har en härlig lördag. Ni glömmer väl inte earth hour? Kram/ Veronica

10 kommentarer:

lolla sa...

hejsan!
vilka fina påskkort, eller vårkort kanske....
härliga färger jag som älskar pasteller.
jag försöker åxå nålfilta lite men är kass på det
kram lolla

Kerstin sa...

Supersnygga saker du gör.Kan lova dig att jag blir mer inspirerad av att läsa din blogg än att gå på Symässan i Malmö
Kram Kerstin

od Andulky sa...

Wow vad snygga!!

Sunna sa...

Jag skulle gärna få ett sånt här i brevlådan,*blink* jättefina
Ha det bra

MiA sa...

Så flitig du har varit. Jättefina kort!

Nejdå, vi glömde inte earth hour :)

Kram
MiA

FrökenC sa...

Jättefina påskkort du har gjort!! Dessa skulle man verkligen bli glad över!!

Assi sa...

Du har verkligen gjort kort som mottagaren kommer att bli glad av! Så våriga!!
Assi

Sagofe sa...

Jättefina, kul med något annat än gult och en massa kycklingar vid påsk.

Kram

Sofia-Sobeide sa...

Fina påskkort! Tycker som Sagofe att det är fint med annat än bara gult, påskkort behöver ju inte alltid vara gula :)

Åsa sa...

halloj. det där med scrappbooking har jag aldrig tyckt varit något för mig men nu börjar jag ändra mig. De här korten var ju faktiskt väldigt fina!