söndag 15 februari 2009

Jag har blivit utmanad!

Wohoo, min första utmaning! Egentligen är det en liten lögn eftersom jag har fått den där utmaningen om att visa den sjättebilden från sjätte mappen några gånger. Eftersom jag inte har några bilder sparade på laptopen som jag bloggar ifrån så har jag avstått från dom. Men nu kommer den här som jag fick från od anulky

Gör så här:

1. Länka till den som utmanat
2. Berätta 7 sanningar om dig själv

Utmana sju personer i slutet av ditt inlägg

Skriv meddelande i de sju personernas blogg så de vet om inlägget

Så här kommer sju sanningar om mig:

  1. Jag älskar musikaler och sjunger helst själv i dom
  2. Jag är fusk-vegan (äter lite mjölkprodukter ibland om de är ekologiska)
  3. Jag stör mig enormt mycket på folk som har andra politiska åsikter än mig själv, om man börjar prata om sånt.
  4. Jag är väldigt social, pratig och aktiv när min hälsa är bättre (nu är jag mest tråkig och vill bara vara hemma) 
  5. Jag önskar att jag kunde äta vad som helst utan att få hälsångest
  6. Jag skulle gärna vara hemmafru när jag får barn 
  7. Jag skulle gärna vilja lära mig att spela piano på riktigt men har för dålig övningsdiciplin

Jag nöjer mig med att utmana fyra stycken :


0 kommentarer: