måndag 26 januari 2009

Award och tävling båda x2

Lyckliga jag som har så fina läsare. Två mycket fina awards har lyst upp min dag och gjort mig jätteglad.

Den här fina har jag fått av Botti med mera. Den vill jag skicka vidare till fale artut för de helt bedårande lammbilderna. Jag började läsa den här bloggen igår men med ingredienser som garn, får och lammungar kan det inte bli annat än en höjdarblogg. Snacka om ulliga gulliga saker, min blogg borde byta namn:-)

Den här underbara awarden fick jag från solfjäder. Den vill jag ge vidare till mästerstickerskan Ilsefin. Kika in på hennes blogg om du vill se på fina stickade saker, underbart garn och inte minst lite gott fika.

Det är ju måna bloggar som har utlottningar och tävlingar. Jag brukar inte anmäla mig så ofta men efter att ha vunnit hos lilla vicke vire kan jag inte motstå de här:

Underbara torgvantar från Ewas fotosida. Perfekt för mig som aldrig orkar sticka två vantar.

Hos Helene på vita spetsar och snoriga ungar kan man vinna en snygg skylt

Jag hoppas att jag vinner båda två:-) Jag återkommer ikväll med ännu en uppdatering av pläden och lite funderingar kring nya projekt.

Ha det gott tills dess, kram/V

0 kommentarer: