fredag 12 december 2008

Pepparkaksbak och fin present


Idag har vi haft luciatåg och gruppavslutning på jobbet. Det var supermysigt men lite sorgligt att säga hejdå till alla små bebisar, barn och föräldrar. Ett så här fint änglaspel med tillhörande tändstickor fick jag av min ena babysångsgrupp. Det är i formen av en krubba vilket passade mig perfekt.

Med på luciatåget idag var min lilla älskling Isak han var en superfin pepparkaksgubbe.

På eftermiddagen bakade vi pepparkakor. Isak var en mycket duktig bagare även om mycket hamnade i munnen:-) Tofflorna var tyvärr för små så nu får moster börja sticka på ett par störrre tror jag.       

Hoppas ni får en jättemysig helg. Imorgon är det spännande dragning av min utlottning...

Kramar/Veronica

2 kommentarer:

Margie’s daughter Leiny sa...

What a great baker Isaac is, pastry chef in the making. You seem such a fun Aunt for him. hugs Margie.

Anonym sa...

Hej där...
Du att vad har Isak för storlek? tänkte om du kanske ville sälja de där söta tofflorna, Hur gammal är han, jag har ju två kandidater i familjen... tyckte att de var så extremt sötta...

Kram