tisdag 11 november 2008

Garnleverans och garn och tebyte

Jag har mått dåligt i några dagar nu därför var det perfekt att min stora garnleverans kom idag. jag har beställt en massa färgglatt garn till mina krubbfigurer. dessutom beställde jag bambustickor eftersom jag får så ont i händerna av aluminiumstickorna. budgeten tillät endast akrylgarn tyvärr men det blir nog bra ändå.




När jag kom till konsum för att hämta paketet blev jag dessutom dubbelt så glad eftersom jag fick mitt garn och te paket. Två jättefina garner och te som var himmelskt gott. Tusen tack Åsa, det här var vrekligen ett perfekt paket för mig:-)

4 kommentarer:

Åsa sa...

Roligt att gillade garn och te bytet. Det måste har varit postens eget världsrekord i snabb leverans, skickade det ca 17.00 igår....

MiA sa...

Hej!
Oj - nu behöver du iaf inte ha brist på sysselsättning :)

Önskar dej en skön kväll!
MiA

Sofie sa...

Åh så härligt med en massa nytt garn. Vilka fina saker du gör, brukar smygläsa din blogg, du verkar ju dessutom blivit proffs på veganmat, skoj!

Hoppas att du snart mår bättre och att du får reda upp dina magproblem också! Vore så skoj att ses någon gång, jag är ju då och då i närheten, hälsar på Stina, då får vi ju se till att ses allihop. Här mår vi bara bra, Alfred är stora killen (1,5 år) och om 6 veckor på självaste julafton beräknas ett litet syskon anlända. Kram kram!!!

/Sofie

MiA sa...

Vad lustigt att du kallades för Vickevire!

VickeVira kommer från när min dotter Sofia som då var 2 år mötte sin nya lilla kusin för första gången. Kusinen heter Elvira, och Sofia kallade henne för "lilla vickevira". Det var så gulligt, och så kom jag att tänka på det när jag skulle ha ett namn på mina stickade luvor.

Hoppas du mår bättre idag!
MiA