torsdag 23 oktober 2008

Pepparkaksgubbe



Nu är min lilla pepparkaksgubbe klar. Mönstret är köpt på made by you. Jag gjorde en hatt till min gubbe istället fö en tomteluva, fast egentligen tycker jag att han är sötast utan någonting alls på huvudet. Ursäkta den dåliga bilden men det är verkligen nästan omöjligt att få fina bilder nu när det blir mörkt så fort. Nu ska jag försöka mig på att sticka utifrån en amerikansk beskrivning. Om allt gå väl så ska det bli en elefant. 
Hoppas ni får ett fint slut på veckan!

4 kommentarer:

svartanova sa...

Åh, vad charmig den blev!

Marie sa...

En väldigt söt och glad liten pepparkaksgubbe! :)

MiA sa...

Hej! Jag hittade hit från fröken elsa. Kul och fina saker du gör :)
Du är bokmärkt

Önskar dej en mysig helg!
MiA

Susan B. Anderson sa...

I love your gingerbread man. Adorable.

I also love that leaf pumpkin. That is one of my favorite pumpkins ever. Great work.

You have a very cute blog going. I am glad I stopped by.

Take care,
Susan B. Anderson