onsdag 17 september 2008

Kunde inte hålla mig borta...

Jag kunde inte hålla mig borta från virkningen igår i alla fall. Jag satt och virkade hela förmiddagen. Det blev ett par handledsvärmare som kan värma mina onda händer.

                                                     

                                               

Efter min virkande förmiddag åkte jag ner på stan ett tag för att försöka vänja mig lite vid folk efter min två veckors långa sjukskrivning. Jag ska ju tillbaka till jobbet imorgon... Tanken var att jag skulle köpa ull och en massa roligt, gärna färgstarkt  garn.  Jag hittade ingen ull som jag gillade men jag hittade en massa fina garnnystan, dock var alla naturfärgade, men det gör inget eftersom de var så fina ändå, dessutom var nästan alla ekologiska vilket är ett stort plus. Jag hittade dessutom en nålfiltningsnålshållare så att det går lite snabbare att filta stora saker.

                                               

Mina fina nystan

                             

Filtnålshållaren

                 

Idag ska jag virka ännu ett par handledsvärmare, ett par som går ner lite över handen och runt tummen.  

0 kommentarer: